micsta.blogg.se

Svenska blogg. NTI- gymnasium EE1B

Hey Hey :D

Publicerad 2012-09-06 14:31:10 i Allmänt

Jag tycker att läsning är lite tråkig, mne jag vet att den är bra för våran utveklning. Det är bra med boken att man kan läsa den på vilken ställe man vill....
Jag läser inte så mycket böcker men jag gillar serier och tekniska tidningar.
 
Jag har inte min favorit film men den så jag tycker om mest är TAXI eller Fast & Fourios.  Jag gillar spela också Call of Duty, LOL eller Diablo.  Jag skulle skriva vad är min favorit bok men jag kommer inte på nån bok.
 ;) 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-06 14:32:44

Fin blogg, bra skrivet också

Postat av: Tommy

Publicerad 2012-09-06 14:35:36

jätte bra skrivet

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela